Trigonometrie by Deleted user - Tuesday, 18 February 2020, 8:57 AM Number of replies: 1 Hoe moet ek verder gaan met die som?(Edited by Marna Zuhlsdorff - original submission Tuesday, 18 February 2020, 3:57 PM) Permalink In reply to Deleted user Re: Trigonometrie by Marna Zuhlsdorff - Friday, 21 February 2020, 2:13 AM Hi Chanell Dankie vir jou vraag. Jou antwoord daar is reg, want hulle wil hê jy moet die hoek () in terme van skryf en dis was jy gedoen het.Jy kan dalk nog die derde identiteit van byskryf om volledig te wees:Dit lyk of jy al jou punte gekry het?Het ek jou vraag reg verstaan en verduidelik? Laat my asb weet!Marna Permalink Show parent
In reply to Deleted user Re: Trigonometrie by Marna Zuhlsdorff - Friday, 21 February 2020, 2:13 AM Hi Chanell Dankie vir jou vraag. Jou antwoord daar is reg, want hulle wil hê jy moet die hoek () in terme van skryf en dis was jy gedoen het.Jy kan dalk nog die derde identiteit van byskryf om volledig te wees:Dit lyk of jy al jou punte gekry het?Het ek jou vraag reg verstaan en verduidelik? Laat my asb weet!Marna Permalink Show parent